First one..

Mitten på Oktober och snön har lagt sig på fjälltopparna här ute på västlandet i Norge. Ikväll är det Green Day som gör mig sällskap från högtalarna nu när jag skriver mitt första inlägg. Så vad skriver man egentligen i en blogg, vad är det folk egentligen tycker om att läsa om? Antar att vad jag gör om dagarna är helt oviktigt för i princip alla där ute. Tänkte mer att det skulle bli lite av en reseblogg/äventyrsblogg för er som gillar sånt! Kommer ju självklart in en del "oviktiga" saker då o då också..


No matter what happens, everything seems a little bit easier if you just
PUT A SMILE ON YOUR FACE.

Utsikt över min hemstad Førde från Hafstadfjellet i somras när Anton och jag var på tur.
Utsikt över hemstaden Førde från Hafstadfjellet på tur i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0